Thursday, 2 August 2012

1 petang di bulan puasa



teringin sangat nak upload ke dua-dua gambar ni.bukannya apa.ni semua disebabkan aku dan dia dah lama x ambil gambar bersama-sama.so ni pun leh juga dijadikan sebagai kenangan.erm dulu kalaula diingatkan waktu tengah rancak bercinta,anytime and anywhere,mesti nak posing berdua nak bergambar,tapi sekarang nak kena ajak dan muncung-muncung sikit baru lah boleh bergambar berdua..hehe..

so gambar di atas ialah ketika kami tengah menunggu waktu berbuka puasa.setelah menempah meja dan makanan di kedai untik berbuka puasa,kami pergi ke bazar untuk membeli roti john.selepas itu kami melepak di jeti melihat penduduk berulang alik menaiki bot.teringin rasanya nak naik bot itu tp apabila memikirkan bot itu penuh dengan penumpang bersama dengan motosikal dan barang masing-masing, so niat hati terpaksa di batalkan.hehe..

kemudian berbuka lah kami dengan secara ala kadarnya..hmm tp yang sedihnya roti john yang dibeli telah basi.tak tercapai keinginan aku untuk makan roti john lagi.tak disangka di bulan mulia ini masih ada lagi yang menipu pembelinya.melayu..melayu..

No comments:

Post a Comment

komen anda dihargai