Photobucket

Saturday 11 August 2012

berpuasa sorang-sorang

bermulalah alkisahku untuk berpuasa dan berbuka puasa seorang diri selama seminggu, ini di sebabkan encik tunang telah pergi manjalankan tugasnya di port Klang.huhu..

malam tadi mendapat berita yang dia terpaksa pergi ke KL tu ptg esok (bermakna ptg td selepas zohor).
tinggallah aku seorang diri di Teluk Intan ini.terkontang-kanting meneruskan hidup. Sedihnya rasa.Terpaksa ditinggalkan selama 2 minggu, Selama 2 bulan lebih aku di bumi teluk intan ini, aku sentiasa ditemani olehnya ketika hendak ke mana-mana.tapi bermula hari ini, aku terpaksa menongkah arus seorang diri.

pesannya,belajarlah untuk selalu ditinggalkan.huhu.ini semua adalah untuk memenuhi tugasnya sebagai seorang kastam.aku redha.

semoga dia selamat pergi dan balik.selamat berpuasa dan selamat hari raya.khas ditujukan buat dirinya.insan yang aku sayang

~~masa yang menentukan segalanya~~

No comments:

Post a Comment

komen anda dihargai