Photobucket

Sunday 29 July 2012

dedicated for me..love him so much

Salam.....

Dah lama rasanyer x tulis paper kat blog ni..melainkan copy paste lirik lagu pilihan kami...

...pilihan kami....mean aku dan sayangku...

sayangku....

She is spesel for me.....

Dia merupakan gadis yang aku sukai dan sayangi.....

Dia sentiasa ada waktu untuk ku.....

Dia sentiasa setia mendengar ngomelan dan masalahku.....

Dia sentiasa melayan kerenahku.....

Ia membuatkan kami berada di dunia kami sendiri...

Hati ku begitu mudah untuk berkongsi apa sahaja dengannya...

Hatiku seronok bersama dia....

Hatiku sentiasa ingin bersama dia...

Xtau mengapa.....

Ku pasti mencari dia setiap hari....

Ku selalu sahaja yang aku mencintai nya dan menyayangi nya....

Kerna itu lah apa yang aku rasa....

Dan aku sentiasa berdoa agar ia berkekalan hingga ke akhir zaman...

No comments:

Post a Comment

komen anda dihargai