Photobucket

Friday 10 August 2012

ditinggalkan keseorangan

sedihnya bila mengenangkan hari ini hari last aku dapat berbuka dengan dengan encik tunang padahal tinggal lagi seminggu lagi untuk kita berpuasa.yang paling sedihnya, bila aku nak balik beraya di kampung,si dia pun tak ada untuk menghantar aku.

hmm tadi kami berbuka di MacD Teluk Intan, encik tunang yang belanja. untunglah..murah rezeki bulan-bulan pose ni yer..hehe. semalam pun sama, kami berbuka kat luar beramai-ramai on da way menuju ke Sungai besar untuk bershopping.Encik tunang dah warning kat aku, kalau tak jumpa juga baju raya, tak tahulah nak cakap apa lagi  kat aku.aku'p just sengih saja lah.

so berpusing-pusing dan melilau jelah kerjanya aku di gerbang malam sungai besar tu.kadang-kadang aku melarikan diri dari cik tunang untuk melihat sendiri baju-baju yang bersusun dari gerai ke gerai.lagi'p aku segan la juga dengan kawan-kawan dia.segan untuk memilih.hehe.a;hamdulillah dapat juga sehelai baju untuk aku.tapi nak kena cari lagi 2 pasang.1 lagi untuk aku, 1 lagi untuk emak aku.tapi terpaksa cari di gerbang malam teluk intan jela

tiba-tiba dapat kol dari encik tunang yang dia x jadi pergi operasi esok dan ditunda ke hari ahad.hepinya aku kerana dapat spend 1 hari lagi bersama si dia..yea yea.so waktu sedih untuk hari ni terpaksa ditunda ke hari esok:-P

~~masa yang menentukan segalanya~~

No comments:

Post a Comment

komen anda dihargai