Photobucket

Monday 20 July 2015

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum semua..

SELAMAT HARI RAYA diucapkan kepada umat islam di seluruh dunia. Kepada insan-insan yang mengenali diri ini, ampun dan maaf dipinta jika ada terkasar bahasa atau terguri hati dengan perlakuan insan yang serba kekurangan ini.

Alhamdulillah. kali ini berjumpa lagi kita pada bulan Ramadhan dan Syawal.Tahun ke-3 aku berpuasa dan beraya sebagai isteri dan tahun ke-2 sebagai seorang ibu. Apa yang penting, puasa kali ini aku dapat berpuasa penuh. Hoyyehhh..xperlu nak risau-risau bila nak gantikan puasa..hihi. Insyaallah kalau umur panjang tahun depan kami akan beraya ber-4 pula.Sukaaaa sangat-sangat.hehehe.

Tahun ini kawan-kawan beraya di mana? aku hanya beraya di kampung sebelah suami. Tak berkesempatan beraya di kampung sendiri dan beraya bersama emak dan keluarga. sobsobsob sangat. Sedikit terkilan sebab keluarga aku jarang dapat berkumpul sekali. tp bila abang-abang dan kakak-kakak balik beraya di kampung dan aku tak dapat join, rasa sedih sangat. feling-feling raya pun kurang je. Tapi xpela la nak buat macam mana, isteri kena ikut suami. Kena berkorban. Tapi beraya di rumah mertua pun happy juga sebab dapat berkumpul ramai-ramai. Penat pun tak sagat sebab tak perlu nak main masak-masak di dapur disebabkan semua hal makan diuruskan oleh abang iparku. Untunglah ada ipar yang buat katering ni. Cuma tolong kemas rumah sikit-sikit je. anak pun duk memerap je tak nak sangat duduk dengan orang lain, sekejap-sekejap duk panggil mama je.

Apepun sedikit kenangan untuk diri aku sendiri. Ehsan dari pic-pic kellass dari cik abang dan family <3 br="">
anak-anak lelaki ayah



menantu-menantu ayah

mak-mak aku. Untung ada ramai mak ni..hihi

me, doter & mak mertua

kesayanganku <3>

posing time

si kenit yang comel..sayang kamooo banyak-banyak


sesi bersalaman


we are family





~~masa yang menentukan segalanya~~

No comments:

Post a Comment

komen anda dihargai