Photobucket

Sunday 12 August 2012

Biarkan AIr mAtA Ini MEnGaLiR lAgi....

biarlah ianya mengalir hanya keranaMu ya Allah..
saat hati ini rapuh...

Kuatkanlah ianya dengan peringatan dariMu ya Allah melalui kalamMu yang tidak pernah berdusta...
saat aku kesunyian sendirian,

Engkaulah teman paling hampir...
yang dapat ku adukan segala resah hati kecilku....
saat aku kelelahan kerana kelemahan diri yang tak mampu aku atasi..

Kau setia mengingatkan aku bahawasanya segalanya adalah kekuasaanMu dan bukan kekuasaan aku..
aku hanya berusaha dan Kau yang menentukan segalanya...
kerana segala-galanya tertakluk pada kehendakMu jua...

Dan biarkan air mata ini terus mengalir membasahi sejadah iman..
agar aku sedar Kau adalah teman sejati tika suka dan dukaku..
.kerana KAU KEKASIH ABADIKU....

ALLAH HU RABBI....INNAMA ASYKU BASSI WA HUZNI ILA ALLAH...
~~masa yang menentukan segalanya~~

No comments:

Post a Comment

komen anda dihargai