Photobucket

Saturday 28 July 2012

kenangan..zaman bercinta

Sayang….

Dari pertama kali kita mewujudkan dunia kita….
Kau membuat aku bahagia…
Kau buat aku hidup..
Kau buat aku bersemangat…
Kau sentiasa ada untuk aku…
Kau menyokong setiap apa yang aku lakukan..
Kau menasihati aku…

Itu lah membuatkan aku jatuh hati padamu….
Dihari aku menerima pesanan ringkas mu…
Masih mekar dalam ingatan ku…
Kau katakana yang kau adalah milikku..
Hatiku berbunga…
Hatiku gembira…
Hatiku ceria….

Namun…

Terdetik ketika itu dihatiku…
Adakah aku layak untuk mu…
Adakah aku mampu membahagiakan mu…
Ketika itu juga pelbagai benda yang akan kufikirkan…
Aku seorang yang sakit…
Aku tidak punya apa – apa…
Hala tuju hidupku pun tidak kelihatan…
Keadaan ku pun tidak terurus…

Jadi
terdetik di hatiku…
Siapakah aku untukmu sayang..
Layakkah aku untukmu sayang…
Bolehkah aku membahagiakan mu sayang…
Apakah yang dapat ku berikan padamu??
Itulah yang sentiasa kufikirkan…

Namun hatiku tetap ingin memilikimu….
Kerna ku sudah jatuh cinta padamu…
Kerna ku sayang padamu….
Kerna kau lah suri hatiku….
Dengan itu aku bernekad….
Akan ku usahakan membahagiakan mu…
Akan ku mengembirakan mu…..
Aku akan menentukanhala tuju hidupku…

Ya aku bersyukur….
Kita bersama akhirnya….
Ku harap kita berkekalan selamanya…
Moga kita dapat bersama selamanya…
A lot of love for u sayangku…


**luahan dari insan yang pernah bergelar kawan, kekasih dan tunanganku.insyaallah akan menjadi suamiku tidak lama lagi..**

No comments:

Post a Comment

komen anda dihargai