Photobucket

Tuesday 30 October 2012

convo terakhir

actually cerita ini cerita da basi.sudah melewati beberapa bulan yang lepas.alkisahnya apabila aku menghadirkan diri pada hari penganugerahan konvokesyen aku di UiTM. degree (BBA Hons Marketing.)
konvo ke-2 aku dan mungkin yang terakhir. becoz aku dah tak sambung belajar.da tak larat nak sambung master dan menelaah buku yang selambak lagi..hehe

inilah aku time berbaris untuk masuk ke dewan.nampak mcm nebes x?

keluar dari dewan..encik tunang hanya bagi sekuntum bunga sebagai tanda tahniah untukku


photo time :-)


with encik tunang

tadaaa..rupanya dia nak bg surprise untuk aku..nampak x..ada 1 set bear  & flower..hehe..ciwi sangat

with best student aku punyer course aka my best frend n roomate

best frend juga..cik leha..& now da jadi isteri mr acap:-)

rakan-rakan seperjuangan


selesai konvo lebih kurang pukul 1.00 ptg..thanks alots to my hubby & bakal mak mertuaku kerana sanggup datang dari jauh menemankan aku di hari kegemilangan aku.

sekarang masing-masing sudah mempunyai kerjaya..tahniah buat kita semua
saya akan selalu merindui kalian semua

~~masa yang menentukan segalanya~~

No comments:

Post a Comment

komen anda dihargai