Photobucket

Monday 29 April 2013

mengulit kenangan

Hye there, sekali lagi aku nak postkan sesuatu cerita yang da agak basi.actually bukan cerita.yang tepatnya adalah gambar..haha. well, dah memang tabiat aku suka menyimpan dulu sesuatu perkara itu supaya menjadi pekasam then baru nak show kat orang.haha but i don't know lah sama ada aku sorang saja yang duk hadap blog ni atau ada orang lain.i don't care as long as aku suka..hehe.

 Actually aku menunggu gambar yang di edit oleh photoghraper.tapi tunggu punya lah tunggu setelah sekian lama sampaikan perut aku dah memboyot still lom siap di edit.apela nasib kan.lansung x pro buat kerja. so aku just nak upload gambar yang ada dengan aku dan yang aku suka tengok.manalah tau kan esok lusa anak cucu aku pulak nak tengok gambar kahwin kami.so adalah yang boleh ditunjukkan..ye dak:-P

 now showing:-D

 

next time insyaallah akan diupload gambar baju berwarna merah & later gambar baju berwarna purple:-)

 ~~masa yang menentukan segalanya~~

No comments:

Post a Comment

komen anda dihargai